人気ブログランキング | 話題のタグを見る
- Raptureのリンクが必要な場合はご一報ください -
click has re-reading - Rapture
Top
※モデルブログは引っ越しました
※「コメントが拒否される」「ページが開きにくい」場合は、こちらをご参照ください
A layout may collapse in browsers other than Internet Explorer.
今月のおっちゃん

The advertisement of GUCCI is symmetrical.
Nicolas is somewhat strange although Mathias does not change.
I'm sorry, Nicolas fans.
This is not slander.
Please do not get angry.
すんまっせ~ん、ニコラスファン



There is memory which looked at this model of the advertisement of Gieves in some agency.
but, it cannot remember.
I'm only such a thing.
ずっと気になってるギーブスの広告のモデルさん
激しく見た覚えがあるのに、思い出せないあぁ悲しい~


表紙は


そろそろアンドレくんに「本誌専属」って書くのやめたらどうだ
鬱陶しいわ
本誌専属なら表紙もアンドレくんに戻せ
やるとこが中途半端なんだよUOMO!
しかしHUgEは大好きです

今月はおっちゃん月間
若いモデルが出て来ない
なんか淋しい
ロックたんも大人の男になったのだから、出てもおかしくないと思ってたけど、やっぱまだまだ子供らしい
ちょっと切ない


Ryan Snyder
爆裂笑顔のライアン・スナイダーを見て、つい買ってしまいました
「あー、髪、伸びたんだ」としみじみ
His smiling face has burst like a bomb.
It is good just like a boy.

雑誌に中々出て来ないまま帰国してしまったので、「ギャラが高くて仕事が来なかったんだろうか」と心配しましたが、かなり遅れて登場


Since it did not come out for the magazine easily, it was worried.
But, he appeared in the gentleman magazine.


どれをスキャンしようか迷うほど、画像がありました


いかん
このままではスナイダー特集になってしまう


Steve Gold
With the magazine, it was written as "David".
To me, he can consider only at Steve.
雑誌にはDavidって名前になってますが、どこから見てもスティーヴ・ゴールドにしか見えないのだけど、スティーヴ・ゴールドに似たデヴィッドって言うモデルなのか
しかしこの広い世界、スティーヴ・ゴールドにそっくりな人間なんて『とんねるず』の石橋さんしか居ないと思う



今月も濃いおっちゃん


Patrick Eheim
Although he appeared in many magazines, media, etc. this year, I thought that this he was the most handsome.
I'm sorry.
Translation felt it troublesome.
I'm sorry for a suitable text.


激しく見覚えのある横顔


出やがったな、ジェームス・ニート


画像を集めてるわけでもないのに集まるニートの画像
彼を見る私の感情は、ドラえもんにおけるのびたを見るジャイアンのような気持ち
視界に入れるといじらずには居られない

口髭、似合ってねーよ

(毛嫌いしているわけではありません)
by haruhi-style | 2007-03-25 12:17 | Magazine