人気ブログランキング | 話題のタグを見る
- Raptureのリンクが必要な場合はご一報ください -
click has re-reading - Rapture
Top
※モデルブログは引っ越しました
※「コメントが拒否される」「ページが開きにくい」場合は、こちらをご参照ください
A layout may collapse in browsers other than Internet Explorer.
I will laugh by the trivial thing.
I was very glad for Sasha to have visited Japan.
He was existence of "curing" (healing) for me.
When he was seen, the feeling was able to become quiet very much.

When his visit to Japan was got to know, this picture was stuck on the agency.
The 1st picture

The picture had updated at yesterday or the day before yesterday.
It had changed to this picture.
The 2nd picture

It checked whether the model which visited Japan would be else.
The picture of Sasha had changed.
It is this picture today.
The 3rd picture


Until Sasha returns home, a quantity where the picture is modified is the pleasure
(I'm sorry to be English which is hard to understand today also.)


Clement visited Japan today.
The picture was stuck on blog Ivy.







新たに来日したモデルは居ないかと、チェックしておりました
『癒し系モデル』だった(←過去形??)サシャの来日で、「癒される~(´д `*)」と思っていたわたしですが、今はそのサシャで笑わせてもらってます

サシャが来日した時、ディビジョン画像はこれでした
来日時の画像

それが昨日、サシャの画像が一新しました
昨日の画像

今日、サシャの画像がまた変ってました
今日の画像


サシャは日本に居る間、後何回画像を変えさせるつもりなんだろう
ある意味楽しみだ(笑


クレメントが来日しました
クレメントと言うと、10+やV MANに出てた、ジル・サンダーのブランドフェイスのクレメントしか知らない
Clement Chabernaud

↑のクレメントが来日したのかと、ワクワクして代理店のほかの公開画像を見たら、知らんオッサンだった
Clement Barreda

ところが、このClement Barredaの画像
Clement Barreda
持ってたりする・・・
(なんでか1枚だけ持ってた)

今度からは、代理店を探す前に自分のフォルダの中を見てみようと決心した
by haruhi-style | 2006-11-17 19:01 | Visit to Japan