人気ブログランキング | 話題のタグを見る
- Raptureのリンクが必要な場合はご一報ください -
click has re-reading - Rapture
Top
※モデルブログは引っ越しました
※「コメントが拒否される」「ページが開きにくい」場合は、こちらをご参照ください
A layout may collapse in browsers other than Internet Explorer.
When I look at him, it becomes dejected feeling.
Today, you looked at the magazine which is sold.
Whether someone (model) appears, the page was opened in the pleasure.

Vincent Hoogland appeared.

Looking at whatever kind of magazine from September, only he is present.

Unpleasant

The publication company in Japan is only incompetent human being.
Although wonderful model of large number of people is otherwise visiting Japan, why does it employ only these people from the Netherlands?
The Japanese magazine publisher exists only the fool.

Probably only Aaron Wrigley will appear in many magazines next month.
Being simple, being foolish, gloomy, the Japanese whom it should love.

Only the same model is used!
Reading the European fashion magazine, we should study.
The model which has popularity appears in the many magazines, but it does not do that only the same model is used.(European magazine)

Japan still is not yet development.


And

Since there is much ROM(They are only those who are looking without speaking.), it updates in English from now on.
Please forgive, although it will be hard to read.




今日発売された雑誌を立ち読みしました
Vincent Hooglandが出てました
秋頃からコイツばっかり見てるんですけど、第二のロックたんでも目指してるんですか?
本人にその意図はなくても、コイツばっかり使う日本の雑誌出版会社にそう言う意図が見える
少なくともロックたんが来る前は、こんなにも雑誌に出て来るモデルに、これほど偏り方はなかったような気がする
ロックたんはそれだけの素質があったから、今でこそブレイクしているのであって、ロックたんじゃなくて例えばS(名前は書けない・・)が雑誌に出まくっていたとしても、ブレイクすることなんてなかったと思う
バカじゃねぇの?日本の出版会社って
今年の春の、ラース・スウェンソンから始まって、ゾーレン・ハンセン、最近ではケヴィンなんちゃら(ラストネーム、忘れた)が出まくってた
まぁ、ゾーレンはその後も海外の有名雑誌に出てたくらいだから、これからも地味にブレイクするだろうと思うけど

あのさぁ、日本の出版会社の人、このブログ読んでる?(読んでないと思うから、こんなこと書けるんだけど)
ジャロッド・ブランチや、ヴァンサン・ラクロック(ラストネームの読み方怪しくてごめん)ぐらいのモデルなんて、そうそう日本には来ないんだよ
ロックたんだって、日本に来る前から地味にブレイクしてたんだよ
海外のサイトで「ロックはパリ・ミラノ・東京で才能の花が開いた」みたいなこと書いてるけど、本人は絶対そう思ってないよ
「日本に行く前から自分は人気が出た」って思ってるはずだよ
(だからMHにあれだけ画像貼ったあたしのこと、「余計なことして」とか思ってるはず)
来日中に海外雑誌の仕事もしてたし
ヴィンセント・ホーグラントも、数え切れないほどのコレクションに出てるくらい、デザイナーには可愛がられてるモデルかも知れないけど、全部スケさんの口コミだろ?
バレバレなんだよ
もうさぁ、良いモデルだって思ってたのに、これだけバカの一つ覚えみたいに出しまくってさぁ、今じゃ顔見るのも寒気がするくらい鬱陶しくなって来たんですけど
正直、ウゼぇよ
(ヴィンセントを好きな人も居るけど、あたしはずっと我慢してたのよ)
ウザいの通り越して、キモくなって来たよ
だって、あたしが買った雑誌、全部コイツ居るんだもん
他のモデル目当てで買ってるのに、居るんだもん
このオランダ人
ディエだったら良いわよ
出て来る雑誌で、顔が全然違うから見てて飽きないもん
(その前に、可愛いし)


だから日本の雑誌は海外の『モデル好き』以外、見向きする人が少ないんじゃないですか?


少しは10+Homme(UKの雑誌)見習えよ


こんなことを偉そうに書いてるわたしも、アホな日本人の一人です
テヘ
by haruhi-style | 2006-11-13 17:54 | Magazine